Diverse parti di a macchina di maglia circular

Unu di i prudutti più grande in a dumanda in u mondu hè a maglieria.A maglieria hè un cumpunente fundamentale di a vita di ogni ghjornu è hè creata nantu à una varietà di macchine di maglia.Dopu a trasfurmazioni, a materia prima pò esse trasfurmata in l'articulu finitu di maglia.Umacchina di maglia circular, chì hè un grandemacchina di maglia circular, hè a forma più usata dimacchina di maglia.
Umacchina per maglieria single jerseyserà utilizatu cum'è un esempiu in questu articulu per presentà e diverse parti di umacchina di maglia circularè e so funzioni in forma di foto è testu.
Filata di filatu: A canna di filatu hè custituita da 3 parte.
A prima parte hè ucrelu, chì hè un bastone d'aluminiu verticali in quale u creel hè pusatu per mantene u cune di filatu.Hè cunnisciutu ancu com'è creel laterale.
A seconda parte hè usupportu di cune, chì hè un bastone di metallo inclinatu in quale u conu di filatu hè situatu per alimentà in modu efficiente u filatu in l'alimentatore di filatu.Hè cunnisciutu ancu com'è un trasportatore di cune.
A terza parte hè uTubu telescopicu in aluminium, questu hè u tubu chì u filatu passa.Righjunghji u filatu à l'alimentatore pusitivu.Hè usatu cum'è una tappa di filatu.Prutege u filatu da a frizione eccessiva, a polvera è e fibre volanti.
filatu di filatu1
Figura: Fila di filatu
Alimentatore pusitivu(piglia l'alimentatore pusitivu Memminger MPF-L per esempiu): l'alimentatore pusitivu riceve u filatu da u tubu telescopiu d'aluminiu.Siccomu u dispusitivu alimenta positivamente u filatu in l'agulla, hè chjamatu un dispositivu alimentatore di filatu pusitivu.L'alimentatore pusitivu furnisce una tensione uniforme à u filatu, riduce i tempi di inattività di a macchina, pò identificà è caccià i nodi di filatu, è emette un signalu d'avvisu in casu di rotture di filatu.
Hè principarmenti divisu in 7 parti.
1. Rota di bobina è puleggia mossa: Qualchi filati rotulanu nantu à a rota di u ventu in modu chì, se u filatu hè strappatu, u filatu tutale ùn deve esse rimpiazzatu di novu.A puleggia guidata cuntrola a velocità di l'alimentatore pusitivu.
2. Tenditore di filatu: Un tensore di filatu hè un dispositivu chì assicura a presa adatta di u filatu.
3. Stopper: U stopper hè parti di alimentatore pusitivu.U filatu passa per u tappu è cunnetta à u sensoru.Se u filatu si rompe, u tappu si move è u sensoru riceve un signalu per fermà a macchina.À u listessu tempu, un raghju di luce lampò ancu.In generale, ci sò dui tipi di tappi.Tappa superiore è tappa inferiore.
4. Sensore: U sensoru hè situatu in l'alimentatore pusitivu.Se qualchissia di i tappe si move per via di una rottura di filatu, u sensoru riceve automaticamente u signale è ferma a macchina.
alimentatore di filatu
Figura: Memminger MPF-L alimentatore pusitivu
Alimentatore di lycra: U filatu di lycra hè alimentatu da l'alimentatore di lycra.
alimentatore di lycra
Figura: lycra feeder device
Guida di filatu: A guida di filatu riceve u filatu da l'alimentatore pusitivu.Hè utilizatu per guidà u filatu è alimenta u filatu à a guida di filatu.Mantene a tensione liscia di u filatu.
Guida di l'alimentatore: A guida di l'alimentatore riceve u filatu da a guida di filatu è alimenta u filatu à l'agulla.Hè l'ultimu dispositivu chì libera u filatu in u tessulu di maglia.
guida di filatu
Figura: Guida di filatu è guida di l'alimentatore
Anellu Feeder: Questu hè un anellu circular chì cuntene tutte e guide di l'alimentatore.
Piastra di basa: A piastra di basa hè a piastra chì tene u cilindru.Hè situatu nantu à u corpu.
anellu alimentatore è palte di basa
Figura: Anellu Alimentatore è Piastra di Base
Agulla: L'agulla hè u cumpunente principale di a macchina di tricot.L'agulla riceve u filatu da l'alimentatore, formanu i loops è liberate i vechji loops, è infine pruduce u tela.
Agulla
Figura: Agulla di a macchina per a maglia
Pulley VDQ: VDQ significa Dia Variable per Qualità.Perchè stu tipu di pulley cuntrolla a qualità di u tessulu di maglia aghjustendu GSM è a lunghezza di puntata durante u prucessu di maglia, hè chjamatu pulley VDQ.Per aumentà a tela GSM, a puleggia hè mossa in a direzzione pusitiva, è per diminuisce a tela GSM, a puleggia hè mossa in a direzzione inversa.Questa pulley hè ancu cunnisciuta cum'è pulley di regulazione di qualità (QAP) o discu di regulazione di qualità (QAD).
Pulley VDQ & Belt VDQ
Figura: Pulley VDQ è cinghia VDQ
Pulley Belt: Un cinturione puleggia furnisce u muvimentu à e pulegge
Cam: Una camma hè un dispositivu per quale l'agulla è certi altri dispositi cunverte u muvimentu rotativu in un muvimentu alternativu definitu.
camma
Figura: Diversi tipi di CAM
Cam Box: A scatula di camma tene è sustene a camma.Knit, camion, è miss cam sò disposti orizzontalmente secondu u disignu di tela in a scatula di camma.
scatula di camma
Figura: Cam Box
Sinker: U sinker hè un altru cumpunente maiò di a machina di maglia.Supporta i loops necessarii per a furmazione di filati.Un sinker hè situatu in ogni spaziu di l'agulla.
Sinker Box: A cassetta di u piscadore tene è sustene u pistu.
Anellu Sinker: Questu hè un anellu circular chì cuntene tutta a scatula di sinker
Cilindru: U cilindru hè un altru cumpunente maiò di una macchina di maglia.A regulazione di u cilindru hè unu di i travaglii tecnichi più impurtanti.U cilindru tene è trasporta aghi, scatuli di camme, platine, etc.
Pistola à aria: Un dispositivu chì hè cunnessu à l'aria pressurizzata à alta velocità.Soffia u filatu attraversu u tubu d'aluminiu.È hè ancu usatu per scopi di pulizia.
pistola d'aria
Figura : Pistole à air comprimé
Detector automaticu di l'agulla: Un dispositivu situatu assai vicinu à u set di l'agulla.Segnarà s'ellu trova alcune agulle rotte o danate.
Detector automaticu di l'agulla
Figura: Detector automaticu di l'agulla
Rilevatore di tessuti: Se u tissu hè strappatu o cascatu da a macchina, u detector di tela toccherà u cilindru è a macchina si ferma.Hè cunnisciutu ancu com'è un detector di difetti di tela.
detector di tessuti
Figura: Detector di tessuti
Fans regolabili: Tipicamente, ci sò dui gruppi di ventilatori chì operanu in circulazione cuntinua da u centru di u diametru di a macchina.I punte di l'agulla di questi fanali eliminanu u polu è u filu è mantene l'agulla fresche.U fan regulable gira in u muvimentu oppostu di u cilindru.
Fan regolabile
Figura: Fans Ajustable
Tubu di lubrificazione: Stu tubu furnisce lubricant à a scatula camma, è a scatula sincar per caccià l'attrito eccessivu è u calore.U lubricante hè furnitu attraversu i tubi cù l'aiutu di un compressore d'aria.
Tubu lubrificante
Figura: Tubu di lubrificazione
corpu: U corpu di a machina di maglia copre tutta l'area di a macchina.Tene a piastra di basa, cilindru, etc.
Jig manuale: Hè attaccatu à u corpu di a macchina.Adupratu per l'aghjustamentu manuale di ferri da maglia, platine, etc.
Porta: U cancellu hè situatu sottu à u lettu di a macchina.Mantene u tessulu di maglieria coperta, i rulli di movimentu di ritirata è i rulli di avvolgimentu.
corpu di a macchina
Figura: Corpu di a Macchina & Manual Jig & Gate
Spreader: U spreader hè situatu sottu à u corpu di a macchina.Riceve a tela da l'agulla, sparghje u tela, è assicura una tensione uniforme di u tela.A tela hè per apre u tippu di tippu o l'aghjustamentu di u tubu.
Rulli di Movimentu Take-Down: I rulli di movimentu di ritirata sò situati sottu à u spreader.Tiranu u tela da u spreader, pigliate u tela fermamente è sguassate.Questi rulli sò ancu cunnisciuti cum'è rulli di ritirata di tela.
Roller di avvolgimentu: Stu roller hè situatu direttamente sottu à u roller di muvimentu di take-down.Rotola u tissu stessu.Siccomu stu rollu diventa più grande cù strati di tela, si move ancu in sopra.
toglie
Figura: Spreader & Take-Down Motion Roller & Winding Roller
Hè tuttu per l'articulu.Sè site interessatu à u nostruLeadsfon trigliatrice circolare per maglieria, per piacè cuntattateci!


Tempu di posta: 06-Jan-2023