Diversi Tpye di a Circular Knitting Machine

banner 7

Un tubu di tela senza saldatura hè creatu unendu i punti fatti da l'agulla in amacchina di maglia circular, chì hà agulle implantate in u so cilindru.

In stu tipu dimacchina doppia maglia, l'agulla nantu à u dial è u cilindru sò posizionati alternativamente è oppostu.

In cuntrastu àmacchine per maglieria circulari, chì tipicamente usanu solu un tipu di agulla di latch, e macchine interlocking utilizanu dui tipi.

U tissu cunnisciutu cum'è tissu di jersey doppiu, chì hè duie volte più grossu di u tissu di jersey unicu, pò esse pruduciutu grazia à questa doppia disposizione di aghi.

Hà duie serie d'agulle, una nantu à un cilindru è l'altra nantu à un quadrante, posizionate à angulu drittu unu à l'altru.

Siccomu u dial hè horizontale è u cilindru hè verticale, i dui setti di agulla ponu esse in anguli retti, chì face chì l'agulla nantu à u dial si move in horizontale è l'agulla nantu à u cilindru si move verticalmente.

Mentre chì tutti i loops nantu à un wale sò listessi, sti dui movimenti distinti creanu u patronu di rib, chì ponu esse identificati paragunendu i loops di a faccia è di u spinu mentre vanu à u grossu unu dopu à l'altru.

À u cuntrariu di amacchina doppia maglia, amacchina di jersey unicahà solu un cilindru, chì hè induve un unicu inseme di agulla è sinkers sò posizionati.

U diametru di u cilindru hè tipicu di 30 inch, ma questu pò cambià secondu u disignu di a macchina è i so bisogni.

U tissu pruduttu da amacchina di jersey unicahè chjamatu "tessutu jersey unicu";hà un grossu pianu chì hè quasi a mità di quella di una tela di jersey doppiu.

Stu tela hà una diffarenza notevuli trà u fronte è u spinu.

U fodera di trama di trè fili, chì appartene à una macchina unilaterale, pò esse tessuta cù diversi pesi cambiendu u numeru di filati di materia prima o utilizendu diverse specificazioni di aghi.Allora brushed, pò diventà flanella.

Fodera di trama à trè fili, chì appartene à amacchina di jersey unica, pò esse tissutu cù diversi pesi cambiendu u numeru di filati di materia prima o usendu diverse specificazioni di aghi.Allora brushed, pò diventà flanella.

tissu auto-striper

Single Jersey Auto Striper Machine

U filatu hè alimentatu in questa macchina di maglia circular da un alimentatore automaticu di filatu chì hè preprogrammable, chì significa chì pò esse stallatu per alimentà i filati in una certa manera per creà u tessulu desideratu.

A vitezza di sta macchina hè significativamente più altu ch'è quella di l'altri macchine di maglia circulari per via di u sistema di alimentazione automatizatu chì hà.

 

 

tissu jacquard

Jacquard Single Jersey Machines

Queste machini, chì s'assumiglia à e macchine di maglieria di basa, anu un attuatore chì permette u muvimentu di l'agulla attraversu un sistema di selezzione di l'agulla computerizata.

 


Tempu di Postu: Feb-03-2023