Cumu LEADSFON aiuta i clienti à trasfurmà è aghjurnà l'imprese tradiziunali?

In u 2021, Quanzhou Lianxingfa Knitting and Weaving hà introduttu a nostra cumpagnia intelligente LEADSFON per fà una riforma tecnologica è aiuta à trasfurmà è aghjurnà l'imprese tradiziunali.

U rispunsevule di Lianxingfa hà dettu à i ghjurnalisti: "À u principiu di questu annu, a cumpagnia hà investitu 33 milioni di yuan per introduci successivamente 60 high-end LEADSFON single jersey machine, double jersey machine e rib knitting machines . Dopu à LEADSFON maglieria maglieria hè stata messu in. a pruduzzione, a capacità di pruduzzione di a cumpagnia è u livellu di intelligenza di a linea di produzzione anu saltatu ".LEADSFONhà una installazione assai prufessiunale è una squadra di post-vendita.A squadra di stallazione vene cù a macchina è ci aiuterà à compie a stallazione è a produzzione assai rapidamente.A magliamacchinaavemu acquistatu prima ci aiuterà ancu à mantene è mantene.Pudemu una grande fiducia in a magliamachinidi a marcaLEADSFON

DJC2.4 Double Jersey Machine

vqvwqa

Presumibilmente: "principalmente utilizeghja novi equipaghji per pruduce u tessulu Lycra, chì hè un tipu di tela di fibra spandex, chì hè più elasticu è extensible. Esige un equipamentu assai altu.

A maglia circular intelligente LEADSFONmacchinahè adattatu per a pruduzzione di stu tissutu, è i tessuti funziunali pruduciutu sò ancu più precisi è d'alta qualità, chì ponu esse usatu per fà vestiti di fitness high-end, vestiti di yoga è altri prudutti.Leadsfon magliamacchinahannu diversi tipi di frame disponibile per diverse esigenze di produzzione ".

DJR1.8 Rib Double Jersey Machine

sbdqwqw

U rispunsevule di Lianxingfa hà dettu: "A dumanda di u mercatu di tessuti di fibra funziunale hè grande è e prospettive di sviluppu sò boni, chì hà allargatu u nostru scopu di cummerciale.LEADSFON macchina per maglieriaehè previstu di ottene una pruduzzione annuale di 700 tunnellate di tessuti funziunali di alta qualità, cù un aumentu annuale di u valore di pruduzzioni.23 milioni di yuan.Allora pensemumacchina per maglieria LEADSFON avè qualità di tela più altu è avemu solu bisognu di menu attività di mantenimentu.Hà un altu costu - efficace è serviziu post-vendita"


Tempu di Postu: Apr-13-2022