Sistema Servo Adatta Per Macchine Circulari per Maglieria LEADSFON

Avemu aduttatu hà cambiatu l'ajustamentu manuale tradiziunale di a bobina di alimentazione per aghjustà l'operazione in retrocede di a quantità di alimentazione di filatu.

  • U sistema elettronicu di alimentazione di filatu servo
1. Si rimpiazza u dispusitivu di alimentazione filatu tradiziunale cù u servo winding machine, chì ponu accurately input a lunghezza di filatu à riduce u tempu d'ajustamentu manuale.
2. L'alimentazione di u filatu hè stabile, u filatu ùn hè micca faciule di rompe, a superficia di u tela hè più liscia, u risultatu di l'ajustamentu di u filatu hè precisu, u tempu di l'ajustamentu di u filatu hè scurciatu, è l'efficienza di a produzzione hè migliurata.

 

 

 

Servo Sistema di Alimentazione di Filati
  • Servo abbatte
1. Si rimpiazza u tradiziunale trascinamentu di trasmissione, facendu più veloce è più faciule per rimpiazzà i sprockets.Duranti u prucessu di crimping di u tela, a tensione di ogni pusizioni hè uniforme, è u pesu di grammu di ogni pusizioni di u tela hè relativamente consistente, chì migliurà a qualità di u tela mentre migliurà l'efficienza.
2. A pusizione di l'alimentatore di filatu hè precisa è uniforme, chì assicura a pusizioni relative di u filatu è l'agulla di maglia, è assicura chì a macchina viaghja à una veloce veloce, è u tissutu hà una texture chjara, senza agulla mancante, aghi di fiori, buchi, è un altru difettu.

 

Servo Sistema di Alimentazione di Filati-1
globale (2)

Tempu di post: Jul-05-2022