Differenza trà Doppia è Single Jersey Circular Knitting Machine

A maglia hè un metudu tradiziunale di fabricazione di tessili chì pruduce tessuti intrecciandu i loops di filatu.Macchine à maglieriaanu rivoluzionatu l'industria tessili è anu fattu a fabricazione più veloce, più efficiente è costu-efficace.Dui di i tippi più cumunimenti usati di macchine per triglieri sò imacchina per maglieria single jerseyè umacchina per maglieria doppia jersey.In questu articulu, avemu da scopre e sfarenze trà e duie macchine, e so applicazioni, è i so vantaghji è disadvantages.

Macchina per maglieria Single Jersey

Macchine per maglieria single jerseysò i machini di maglia più usati in l'industria tessili.Queste machini pruducenu tessuti chì anu un unicu inseme di agulla è loops, risultatu in un stretch unidirezionale.L'aghi in amacchina di jersey unicasò allinati in una direzzione verticale, facenu più faciule per creà mudelli è disinni nantu à u tela.
Vantaggi:
1. Tasso di pruduzzione veloce
2. Meno perdita di filatu
3. Easy à upirari è mantene
4. Pò pruduce una varietà di tessuti, cum'è pianura, rib, è interlock
5. Più costu-efficace càmacchine per maglieria doppia jersey

Macchina per maglieria doppia Jersey

Umacchina per maglieria doppia jersey, canusciutu macari comu lumacchina di maglia circular, hè una machina di maglia meccanica chì pruduce una doppia capa di tela cù dui setti di agulla.U tissu pruduttu da umacchina doppia magliahè più robusta, più grossa è più calda cà u tissutu pruduttu da umacchina di jersey unica.
Umacchina doppia magliahà dui letti d'agulla chì operanu in direzzione opposta.A macchina usa una seria di sistemi di camma per manipulà l'agulla per creà diversi mudelli di punti.U tessulu hè pruduttu da l'alimentazione di filati à traversu l'alimentatori di a macchina, chì sò poi pigliati da l'agulla è manipulati da e camme.
Applicazioni di uMacchina per maglieria doppia Jersey:
A macchina di maglia doppia maglia hè aduprata per pruduce una larga gamma di tessuti, cum'è maglioni, cardigans è maglieria.Hè ancu usatu per pruduce tessuti per tessili di casa, cum'è mantelli è tappezzeria.
Vantaghji è svantaghji di uMacchina per maglieria doppia Jersey
Vantaggi:
1. A macchina pò pruduce disinni cumplessi è mudelli intricati.
2. A macchina pò pruduce una doppia capa di tela, facendu u tela più robusta è adattata per una larga gamma di applicazioni.
3. A macchina hè costu-efficace è pò pruduce tela rapidamente è efficaci.
Svantaghji:
1. A machina hè più difficiuli di upirari ca lu machine à jersey singulu, è u tissutu pruduciutu abbisogna più finitura.A macchina hè limitata in a gamma di tessuti chì pò pruduce


Tempu di Postu: Mar-07-2023