Felice ghjornu internaziunale di a donna !– Macchine per maglieria Leadsfon

Illustrazione vettoriale di diverse donne di cartone chì stanu inseme è tenendu un cartellu sopra i so capi.Isolatu nantu à u fondu.

U terzu mesi di ogni annu hè u Mesu di a Storia di a Donna, è l'8 di marzu hè u ghjornu Internaziunale di a Donna (IWD).Dapoi più di 100 anni, sta festa chì onora a mità di a pupulazione celebra i successi suciali, ecunomichi, culturali è pulitichi di e donne.A so missione hè di mette in risaltu campagne chì incuraghjenu e donne à perseguite i so scopi senza preghjudiziu o barriere. Avà a percepzione di e donne in u mondu diventa sempre più uguale.

In Cina, alcune di e nostre cumpagnie daranu à e donne una meza ghjurnata in u ghjornu Internaziunale di a Donna (IWD), è à u stessu tempu distribuiranu fiori è rigali.Pensu chì hè una affirmazione di u travagliu duru di e donne è un enfasi à dà più attenzione.À u stessu tempu, in questu ghjornu, i zitelli anu ancu esse grati à e so mamma per u so travagliu duru in l'elevazione, è mandanu fiori è rigali.Pensu chì questu hè un fenomenu assai bonu per e donne.

Sempre più persone o cumpagnie sò attenti à u putere di e donne.I cuntributi di e donne in u travagliu è in casa sò sempre più ricunnisciuti da tutti, è ognunu piglia l’iniziativa di piglià l’iniziativa.Agisce per ricunnosce è felicità e donne per i so sforzi.

XIAMEN LEADSFON MACHINERY CO., LTDhà preparatu un rigalu di u ghjornu di a donna per ognuna di e nostre donne.Un bouquet di fiori hè datu à e nostre donne più rispettate, ringraziendu per i so cuntributi in u so travagliu;in più, avemu preparatu qualchi rigali pratichi, sperendu à aghjunghje più gioia è aiutu à a vita di e donne.

savqwqv

LEADSFONsustene chì avemu bisognu di un mondu uguale di genere.Un mondu senza preghjudiziu, stereotipi è discriminazioni.

Un mondu diversu, equitativu è inclusivu.Un mondu chì valori è celebra a diffarenza.Inseme pudemu avanzà l'ugualità di e donne.In generale, pudemu tutti sfondà i preghjudizii.Celebrate i rializazioni di e donne.

savqwqwv

Tempu di Postu: Apr-13-2022